Referencia Posuvné dvere do izby na zakrytie regálov


Práca
 
Cena
 
Komunikácia
 
hodnotená firma: 847 referencií


Člen_18187
25.10.2012
Popis: Priestor pre Posuvné dvere o rozmeroch š 298 cm, v 261 cm. Použitý materiál na dvere pieskované sklo , doraz dverí Wenge a rám na dvere oceľový tenší vo farbe Wenge.

Hodnotenie: Neprofesionálny prístup, zlá komunikácia, po týždni od montáže začali z dverí odpadávať plastové časti

Cena: 848.00€

Spolu: 2.67 z 5 hviezdičiek

Komentáre

Rolkom s.r.o.
30.10.2012 - 18:27
Dobrý deň pán Peter,

riadne ma zarazilo Vaše hodnotenie na našu stranu, keďže za Vám maximálne vyšlo v ústrety t.j. nemuseli ste navštíviť našu predajňu ( ušetrený Váš čas ) zameranie prebehlo podľa Vašich predstáv v neskorých večerných hodinách t.j. cca 19.00 hod. až na dva krát keďže prvá Vaša navrhovaná varianta nebola realizovateľná. Hodnotenie so spokojnosťou s hviezdičkami zhrniem z ľavej strany t.j. práca ako je vidieť aj na fotkách tak kvalita práce je odvedená na 100%, čo sa týka ceny za posuvné dvere je tam dodané to najdrahšie sklo pieskované ( Lacomat ), ktoré ste si vybrali priamo Vy a tak isto ste aj odsúhlasili cenu na zakrytie ( IKEA regálov ). Tak isto komunikácia neviem, či mi niečo ušlo ale tak isto prebehla bez akýchkoľvek komplikácii k spokojnosti si myslím oboch strán. Neviem síce aké plástové časti máte na mysli ktoré Vám začali odpadávať lebo platové časti s ložiskami sú len horné a spodné kolieska a tie samovoľne len tak nevypadnú a nič iného tak platové v rozpise nemáte čo by tam mohlo byť a na čo sa Vám vzťahuje záruka. Budem Vám velice povďačný keby ste dali do komentára podrobnejšie vysvetlenie Vašej nespokojnosti s nami aj pre čitateľov a návštevníkov Zlatých Rúk, ktorých by to určite tiež zaujímalo. :-)

S úctou Patrik.

Taktiež pozývame všetkých potencionálnych zákazníkov, ktorý majú záujem o naše služby a chceli by navštíviť naše predajne aby si dohodli vopred stretnutie na našich mobilných číslach. Tým pádom budete vyriešený v daný čas ako Vám to bude vyhovovať a nebudete zbytočne čakať. Táto služba je bezplatná a začína sa využívať čoraz viac .
Člen_18190
30.10.2012 - 19:25
Dobry den Patrik,



moje hodnotenie bolo konkretne na pristup pana (neviem presne jeho meno), ktory realizoval ako zameranie a tak aj samotnu pracu. Pri uvodnom zamerani mi jednoznacne povedal, ze sa zakazka realizovat neda, lebo by nesli vysuvat policky (podotykam ze az po mojom upozorneni, ze by bolo asi vhodne, aby sa na tych skriniach dali vysuvat tie policky, inak by ho to ani nenapadlo) a stylom "to som mohol radsej byt vecer so zenou ako chodit sem" mi povedal ze zakazka sa rusi a neda sa zrelizovat. Az potom ako som mu o par dni oznamil ze sa to da realizovat jednoducho tim, ze sa da iny pocet dveri nakoniec uznal, ze to by naozal slo (pricom si myslim, ze na to aby nasiel riesenie tu bol on a nie ja ako zakaznik).
Co sa tyka odpadavania plastovych casti - po par dnoch zacali odpadavat plastove casti - zarazky, ktore zabranuju samovolnemu posuvaniu dveri. Ked som toto telefonicky oznamil panovi, co to montoval, tak mi dost oznamil, ze to je normalne, zo on tie casti nalepil iba "zo srandy", (pritom som za ne doplacal). Ked som nastojcil na tom aby prisiel, tak mi povedal ze ci si myslim ze on hned teraz prijde, ze on ma predsa na to lehotu 30 dni a ze on sa mi NIEKEDY ozve a dohodneme sa.
Uznavam, ze je to mozno problem pristupu iba tohto pana. s ktorym som mal moznost jednat, ale vrha to velmi zle svetlo na celu vasu firmu, takze vam odporucam si dobre vybrat, aki ludia pre vas robia (pripadne ich zaskolit). Lebo takyto pristup k zakaznikovy bol mozno v pohode pred 20 rokmi, ale teraz uz ludia ocakavaju asi nieco ine.

Dakujem

Peter
Rolkom s.r.o.
02.11.2012 - 21:04
Dobrý večer pán Peter,

tak idem postupne, pri prvom navrhnutí posuvných dverí cez e-mail mnou som sa Vás pýtal keďže ste potrebovali zakryť regále o koľko vnútorných častí ide a tým pádom sme sa dohodli , že budú 3 dvere tak či tak sa vždy musí robiť zameranie ( nebolo spomenuté, že všetky vnútorné časti máte výsuvné). Pri zameraní kolega zistil, že sú všetky výsuvné čo nie je technicky možné vyriešiť aby Vám to vôbec fungovalo. Bolo preto navrhnuté priamo pri zameraní, buď sa z dvoch častí vyberú výsuvné časti aby ste to mali funkčné alebo ešte sa vymyslí keď budem mať zameranie na predajni čo a ako. Keď mi to prišlo do rúk tak som volal Vašej mame kde sa dala možnosť 4 dverí ale táto varianta bola samozrejme drahšia. S Vašom mamou sa to dohodlo, tak že sa rodinná rada zasadne a rozhodnete sa čo bude pre Vás rozumnejšie akceptovateľnejšie. Po dvoch dňoch mi Vaša mama volala a bolo všetko dohodnuté a dotiahnuté. Pri 3 vnútorných častiach inak nie je v štandarde dávať až 4 dverí, lebo aj vo Vašom prípade keď sa potrebujete dostať do pravej alebo ľavej časti výsuvnej tak musíte posunúť až 3 dverí aby ste to mali funkčné a použiteľné čo je čudné. Vždy by to malo byť tak, že si posuniem jedny dvere a dostanem sa do danej časti a nie je problém. Ďalšia vec, čas je pre každého z nás drahocenný a radšej ho strávime vo večerných hodinách s našimi najdrahšími ( treba len trochu ľuďom porozumieť a nie brať si to hneď k srdcu ). Čo sa týka vecí čo sa bezplatne lepia t.j. štetiny a vo Vašom prípade aj horný nalepovací stoper ( ktorý Vám kolega ponúkol náš nákup 1ks je 2,-€ bez DPH ) sú veci na ktoré sa záruka nevzťahuje vzhľadom na to, že na nich máte lepidlo a na skoro každom lepidle máte napísané ( je potrebné skladovať pri teplote +5 až +25 stupňov ). Pri moc prekúrenom byte je veľká pravdepodobnosť, že Vám lepidlo zmäkne a tým pádom sa uvoľní a niektorá z častí sa Vám môže odlepiť. S kolegom ste sa dohodli, že keď bude mať plánovanú cestu okolo Vás tak sa na Vás nakontaktuje a príde Vám to dolepiť aj keď je to mimo záruky ( len odporúčam častejšie prevetrávať byt alebo znížiť kúrenie aby ste nemali prekúrený byt, lebo sa to môže stať opäť v tomto prípade sa už po ďalší krát nebude môcť ku Vám chodiť ).
Dôležitá vec ohľadne Vašeho odporúčania viem že vždy môže človek zdokonaľovať veci o čo sa aj vždy snažíme a robíme, vychádzame ľuďom v ústrety ( napr. návšteva u Vás vo večerných hodinách ) ,čo je aj vizitka dlhej už skoro 13 ročnej práce pri budovaní firmy Rolkom s.r.o. a 16 ročnej prace s prácou s ľuďmi. U nás vždy nájdu niečo iného ako u ostatných o tom sú predsa tieto referencie. Predpokladám, že asi ani Vy nemáte každý deň dobrú náladu veď ste tiež len človek ktorý robí tiež chyby ako každý iný a ľudí je potrebné aj pochopiť, vážiť a vedieť sa do nich vžiť a nie ich hneď odsúdiť keď ich nepoznáte. Veď ako sa hovorí v jednej nemenovanej reklame ( aj mi muži máme svoje dni ).

Všetko teda bude vybavené k Vašej spokojnosti.

Ďakujeme Vám ešte raz za referenciu našu firmu Rolkom s.r.o. to aspoň posilnilo.

Patrik
Člen_18190
04.12.2012 - 14:10
Len podotykam, ze do dnesneho dna (viac ako mesiac po reklamovani problemu), u mna nikto z firmy Rolkom nebol, aby problem napravil.
Rolkom s.r.o.
04.12.2012 - 14:46
Dobrý deň pán PETER,
prosím Vás aspoň nepíšte nezmysli, keď Vám kolega volal pred týždňom a pól, že sa u Vás vie zastaviť presne 28.11. v stredu tak ste mu povedali, že prerábate niečo v byte, takže sa nemá zastavovať a dohodli ste sa tak, že priamo kolegovi zavoláte kedy sa to dá vyriešiť čo sa však do dnešného z Vašej strany nestalo. Tak prosím Vás nedávajte na nás špinu. Vždy je to len o komunikácii, z našej strany spätná väzba je len z druhej strany akosi zabúdame čo ste sa dohodli. Tak je teda potrebné postupovať ako ste si to vy určili a nemeniť pravidlá.
Člen_18190
04.12.2012 - 15:10
S kolegom sme sa dohodli, ze sa mi ozve 28.11. a donesie mi tie plasty co poodpadali, aby som si ich nalepil sam. Neozval sa. Koncim tuto diskusiu, koncim s vasou firmou. Kolegovi mozete povedat, ze sa nemusi unuvat, nemam chut uz s nim, ani s vami nic riesit., Viem si predstavit ake narocne musi byt v priebehu mesiaca si najst pol hodinu, aby sa zastavil.
Prajem pekny zvysok dna
Rolkom s.r.o.
04.12.2012 - 15:34
Dobrý deň pán Peter,
kolega Vám volal priamo z predajne predo mnou a presne viem ako ste sa dohodli. Problém nie je zastaviť ale len komunikovať a riadne sa dohodnúť. Stačilo sa napríklad zastaviť priamo na predajni počas otváracích hodín kde by ste priamo dostali horné nalepovacie stopery ( pre Vás 2ks bezplatne ) a bolo by po starostiach. Vždy predsa treba hľadať rozumné riešenie. Nemyslíte ?
Pridať komentár